Selasa, 01 September 2015

Aku Suami Makcikku

Sebenarnya aku dari Malaysia dan aku sangat tertarik dengan cerita yang kalian paparkan dalam ruangan ini lalu aku juga ingin berkongsi dengan kalian tentang pengalamanku dengan Auntieku sendiri, harap kalian dapat berikan komen mengenai pengalamanku ini melalui email aku. Kalau ada perkataan yang kalian tak faham, bolehlah kalian tanyakan kepada aku.
Bagi mereka yang telah bertemu dengan makcikku, sememangnya akan merasakan yang wajah dan perwatakannya langsung tidak memperlihatkan usia sebenarnya. Walaupun usianya sudah hampir mencecah 45 tahun, tidak keterlaluan jika aku katakan Auntie Liza, ia itu makcikku macam orang yang baru nak mencecah 35 tahun. Walaupun ada kalanya aku memasang angan-angan yang bercorak 'x-rated' apabila berhadapan denganya, aku terpaksa pendamkan saja memandangkan aku adalah anak saudaranya. Tambahan pula Auntie Liza telaHPun mempunyai tiga orang anak dan adalah tidak elok sekiranya aku memperlakukan sebarang perangai yang tidak elok padanya.

Tapi anggapan aku terhadap Auntie Liza berubah apabila aku tinggal bersama dengan pakcikku baru-baru ini. Tuan rumah aku inginkan rumah sewanya kembali dan memandangkan yang aku masih belum dapat rumah sewa yang baru, maka pacikku telah mengajak aku tinggal bersama-samanya sementara waktu. Suatu hari semasa pacikku keluar kerja, tinggallah aku bersama dengan Auntie Liza dirumah. Aku anggap ini perkara biasa saja sebab dia adalah makcikku. Nak dijadikan cerita, aku sedang makan sarapan didapur bila Auntie Liza keluar dari bilik air. Dia hanya berkemban.

Auntie Liza terpaksa lalu depan aku kerana bilik air terletak dibelakang dapur. Secara sepontan mataku terus memandang kegunung Auntie Liza semasa dia lalu didepanku. Mungkin menyedari pandanganku, Auntie Liza berhenti dan memandang ke arahku. Tergamam aku dan terus menundukkan kepala.
"Kenapa malu? Suka apa yang you nampak?" tanya Auntie Liza selamba.
Tanpa dapat aku menjawab, Auntie Liza terus berjalan ke arahku dan tanpa aku sedar, kainnya terus terlucut ke lantai. Sepasang buah dadanya yang besar menunding ke arahku. Mataku terus tertumpu pada bulu lebat yang menutupi cipapnya (vagina). Auntie Liza terus rapat dengan mukaku dan buah dadanya digeselkan ke mukaku. Semakin kencang nafasku. Dalam seluar, pennyku sudah semakin menegak dan tegang.

Auntie Liza terus memegang tanganku dan dibawanya kearah buah dadanya.
"Peganglah. Auntie tahu kau nak pegang".
Pucuk dicita ulam mendatang. Tanpa melepaskan rezeki aku terus menjilat puting Auntie Liza yang sudah semakin menegang, sambil tanganku bermain-main di cipapnya. Perlahan-lahan cipapnya semakin basah dan jariku terus menusuk kedalam lubang keramatnya yang basah itu. Auntie Liza terus duduk diatas meja makan dengan kedua kakinya mengangkang luas. Tanpa berlengah lagi aku terus melucutkan seluarku dan menghalakan pennyku kearah lubang keramat Auntie Liza. Aku terus menusuk dengan penuh kenikmatan. Air cipap Auntie Liza mula membasahi telurku. Aku terus melajukan terjahan aku.

Bila aku rasa aku hampir terpancut (keluar), cepat-cepat aku tarik keluar pennyku. Namun sebelum sempat aku menariknya habis, Auntie Liza terus menarik aku agar masuk semula. Tak sempat aku berbuat apa-apa, aku terus terpancut dalam cipap Auntie Liza. Aku terus menarik keluar pennyku. Takut aku seketika. Namun ketakutan itu hilang bila Auntie Liza terus memusingkan badannya dan menungingkan punggungnya ke arahku.
"Masuk belakang" katanya.
Aku tak tahu nak buat apa-apa sebab aku memang tak pernah masukkan pennyku ke dalam jubur seseorang. Aku hanya berdiri dibelakang Auntie Liza sambil tanganku meramas punggungnya. Mungkin menyedari yang aku tak tahu nak buat apa, Auntie Liza terus memegang pennyku dan terus memasukkannya ke dalam juburnya. Ketatnya memang aku tak boleh katakan. Bila dah masuk, aku terus menjalankan operasi. Dalam aku menusuk juburnya, Auntie Liza terus menusuk cipapnya dengan dua jarinya. Depan belakang dia kena.

Patutlah dengusan dan rintihannya begitu kuat sekali. Aku kian melajukan terkamanku. Aku tahu dia tak akan mengandung kalau aku lepaskan spermaku dalam juburnya. Maka aku pun terus menerjah walaupun aku rasa dah nak terpancut. Bila aku tarik keluar pennyku, aku nampak cecair pekatku mengalir keluar dari juburnya.
"Jangan lap" kata Auntie Liza bila aku mencapai tisu untuk mengelap pennyku.
Tanpa menghiraukan dimana pennyku berada tadi, Auntie Liza terus menghisap pennyku dengan lahapnya.

Untuk kali ketiga pagi itu, aku terpancut sekali lagi. Kali ini dalam mulut Auntie Liza. Selepas itu baru aku tahu yang Auntie Liza sudah hampir empat bulan tidak digauli kerana pakcikku mengalami masalah lemah syahwat. Dan sepanjang perkahwinannya, dia belum pernah menghisap penny lelaki atau main belakang. Walaupun pernah dia minta pada pakcikku, tapi pakcikku tak benarkan dia buat begitu.

Dan selepas itu aku sentiasa menjadi teman pemuas nafsu makcikku. Baginya suami sebenarnya 'diranjang' adalah aku, bukannya pakcikku.

TAMAT

0 komentar:

Posting Komentar